piątek, 21 kwietnia 2017

Poznajmy się!

 Witam na moim blogu!

   Zawsze marzyłam by założyć bloga, lecz nigdy nie miałam wystarczająco odwagi... Aż do teraz! 
   Coś się we mnie dzisiaj ruszyło, i stwierdziłam "Raz kozia śmierć!

 O czym będę pisać na blogu?

Zapewne o książkach, herbacie i serialach, czyli o tym co kocham i sprawia mi radość. Nie zamierzam się ograniczać, przecież nie o to w tym chodzi.


   Kim jestem? 

Jestem dziewczyną z bujnymi włosami, i równie bujną wyobraźnią, która kocha czytać z kocem na kolanach i ciepłą herbatą w ręku.  Przygodę z czytaniem zaczęłam od wspaniałej książki "Szeptem", która przez długi była moją ogromną miłością. Niestety miłość do "Szeptem", została zastąpiona ogromną miłością do serii Cassandry Clare pt."Diabelskie Maszyny".  Od momentu przeczytania tej serii Will, Jem i Tessa zaczęli zajmować szczególne miejsce w moim sercu. A teraz czas żebym się w końcu przedstawiła... No to tak, mam na imię Monika i uczęszczam do pierwszej klasy liceum. Mam 17 lat, choć urodziny miałam tylko 4 razy w życiu, co wynika z mojej pięknej daty urodzin, czyli 29 lutego. Mam nadzieję że wkrótce poznamy się lepiej oraz że każdy z was będzie tu zaglądał z przyjemnością. Niebawem ukaże się następny post!

12 komentarzy :

  1. Super, że założyłaś bloga!
    Mam pytanie, bo zawsze mnie to interesuje u osób, które urodziły się 29 lutego - obchodzisz urodziny dzień wcześniej czy w marcu? xd Przepraszam, że wypytuje o taką głupotę hah :D
    Będę tutaj częściej zaglądać ^^

    Pozdrawiam cieplutko ♥

    Obsession With Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, to pytanie to nie głupota, masa ludzi mnie o to pyta haha
      Zawsze obchodzę dzień wcześniej, bo wtedy to nadal jest luty <3
      miło że wpadłaś! <3

      Usuń
  2. Nareszcie jesteś! Na pewno będę zaglądała 💗 Magical-reading.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Witamy w blogosferze ^^ Życzę powodzenia i będę zaglądać ;D

    zabookowanyswiatpauli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba wole Szeptem niż Diabelskie Maszyny 😂 Po Darach Anioła jakoś Diabelskie Maszyny mnie nie przekonały, ale musze sobie odświeżyć tą serie 😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaa ja właśnie wolę Diabelskie Maszyny niż Dary, ale wiem że opinie są podzielone <3 przeczytaj jeszcze raz, może tym razem ta seria zawładnie twoim sercem!

      Usuń
  5. Fajnie, że założyłaś bloga! Na pewno będę tu zaglądać. Też wczoraj założyłam bloga. Jeśli masz ochotę możesz zajrzeć:
    http://co-tam-czytasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi <3 też będę na pewno zaglądać na twojego bloga <3

      Usuń
  6. Cześć!
    Super, że postanowiłaś założyć bloga! Już czekam na wpisy💕
    holding-some-books.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też ostatnio założyłam bloga, a długo się do tego zabierałam :D

    www.zakochana-w-slowach.blogujaca.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka