środa, 28 czerwca 2017

Recenzja "Chłopak z innej bajki"


Trwają wakacje, więc mam naprawdę dużo czasu na czytanie. W ciepłe letnie dni nie mam jednak ochoty na czytanie książek o skomplikowanej fabule, wolę sięgnąć po coś lekkiego i szybkiego. Ostatnio jedna osoba polecała mi na lato twórczość Kasie West i to właśnie dlatego zdecydowałam się wybrać jedną z napisanych przez nią książek. Mój wybór padł na książkę "Chłopak z innej bajki" i dziś zapraszam was na jej recenzję.




Caymen to sarkastyczna nastolatka, która dorabia sobie w należącym do jej mamy sklepie z porcelanowymi lalkami. Jej matka oraz własne obserwacje zza lady sklepowej nauczyły ją, że nie można ufać bogaczom. Pewnego dnia w sklepie zjawia się uroczy, przystojny oraz obrzydliwie bogaty Xander. Wbrew temu co sądziła Caymen, udaje się im znaleźć wspólny język. Dziewczyna cały czas zdaje sobie sprawę, że jego zainteresowanie nią zniknie równie szybko jak się pojawiło. Xander jednak szybko przekonuję ją, że jest inaczej. Powolutku zaczynają robić kroki ku stworzeniu ich własnej bajki. Życie jednak zaczyna stawiać na ich wspólnej drodze niemałe przeszkody. Czy bohaterom uda się je pokonać? Co jak okażę się, ze pieniądze odgrywają o wiele większą rolę niż sądziła Caymen?

Jest to pierwsza książka tej autorki jaką przeczytałam i już pragnę sięgnąć po jej inne tytuły.  To, co napisała Kasie West jest niesamowicie urocze  i przyjemne w czytaniu. Choć od początku wiedziałam jak potoczą się wspólne losy bohaterów to nie odebrało mi to radości z czytania. 
Ta książka na pewno sprawi, że nie raz się się uśmiechniecie i porządnie odprężycie. Dzięki licznym i zabawnym dialogom czyta się ją bardzo szybko, więc będzie idealna jako lektura w trakcie jazdy na wakacje lub po prostu do przeczytania w ciągu dnia.  Głównych bohaterów jak i tych pobocznych polubiłam od razu. Sposób w jaki zostali wykreowani sprawia, że od razu pałamy do nich sympatią. Cieszy mnie fakt, że nie pojawia się w tej książce typowy dla młodzieżówek trójkąt miłosny. Dziewczyna wie, co czuje i tego się trzyma.


Książki Kasie West są przeznaczone gównie dla nastolatków, ale myślę, że i starsi znajdą coś tutaj dla siebie.
Jeśli lubicie młodzieżówki tak jak ja, to ten tytuł gorąco wam polecam!

11 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawa recenzja, przyjemnie się ją czyta! Będę musiała sięgnąć po tą książkę!
    Zapraszam do mnie: http://zaakreconazaaczytana.blogspot.com/?m=1 Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że recenzja ci się spodobała. Po książkę sięgnij jak najszybciej! <3

      Usuń
  2. Uwielbiam Kasie West, a ta książka zapowiada się równie magicznie, co poprzednie. Na pewno po nią sięgnę! 💞

    http://zofiawkrainieksiazek.blogspot.gr

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygrałam ostatnio inną książkę tej autorki i Twoja recenzja przekonała mnie, by sięgnąć po nią jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem w trakcie czytania ,,Chłopaka z innej bajki", mimo że obecnie znajduję się jakoś na 182 stronie to książka podoba mi się i to bardzo! Nie jest to moja pierwsza książka tej autorki poprzednia również była bardzo dobra i świetnie się przy niej bawiłam. Książki Kasie West to książki lekkie, urocze i idealne bez dwóch zdań na upalne wakacyjne dni. Przede mną jeszcze ,,Chłopak na zastępstwo" i ,,Chłopak z sąsiedztwa" a za niedługo wychodzi w Polsce piąta już książka tejże autorki. Będę miała co czytać :D
    Recenzja bardzo ciekawa, treściwa bez zbędnego rozwodzenia się nad czymś co nie ma najmniejszego znaczenia.
    Dodaję do obserwowanych i obiecuję, że postaram się zaglądać do ciebie regularnie!
    Pozdrawiam cieplutko x
    http://miedzyplanetarne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam i książka mi się podobała tak jak wszystkie książki West :)

    Pozdrawiam Agaa
    http://ilovetravelingreadingbooksandfilms.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również uwielbiam młodzieżówki :D Chętnie sięgnę po tę powieść, zainteresowałaś mnie :) No i śliczne zdjęcia, czuć lato i wakacje <3
    Pozdrawiam! Dolina Książek
    PS: Zostaję na dłużej :3

    OdpowiedzUsuń
  7. To taka idealna książka na lato. Czytałam tylko Chłopaka z sąsiedztwa, jeśli chodzi o twórczość West, ale nie wykluczam sięgnięcia po inne jej powieści w przyszłości. Na pewno będę o nich pamiętać, kiedy będę miała ochotę właśnie na coś lekkiego i przyjemnego :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama bardzo lubię książki autorki :) Są takie lekkie, przyjemnie się je czyta. Faktycznie, bardzo idealne na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka