wtorek, 16 maja 2017

Co czytałam w Kwietniu



 O to pierwsze  podsumowanie czytelnicze na blogu. W podsumowaniu pokażę książki, które przeczytałam w kwietniu oraz pod koniec marca. Te dwa miesiące upłynęły mi niesamowicie szybko, nie zdążyłam się obrócić a tu już maj i miesiąc do zakończenia pierwszej klasy liceum. Na prawdę nie wiem gdzie mi ten czas ucieka.

W dzisiejszym podsumowaniu, nie będę rozpisywać się na temat przeczytanych książek, ponieważ myślę, że o większości z nich słyszeliście, jeśli nie, to kliknijcie w tytuł i przeniesiecie się na stronę z opisem.

No to zaczynamy!

W ciągu kwietnia przeczytałam 9 książek (niektóre z nich zaczęłam czytać w marcu), co jest dla mnie naprawdę satysfakcjonującym wynikiem. A teraz przejdźmy już do samych książek.


1. Prawdodziejka 
Cudowna, cudowna i jeszcze raz, cudowna książka! Aktualnie czekam na kuriera z drugim tomem i już nie mogę się doczekać czytania
2. Tysiąc pięter
Fajna, interesująca i lekka książka. Polecam! 
3. Diabolika 
Przyjemna książka, którą na początku czytało mi się trochę ciężko, ale potem wszystko się zmieniło i nie mogłam się od niej oderwać.                      

                                                                                     



O książce, pisałam już na blogu, więc zapraszam do przeczytania mojej opinii 
5. Seria "Olimpijscy herosi"
Jeny, jak ja kocham tę serię! Rick Riordan jeszcze nigdy mnie  nie zawiódł  swoją twórczością, Połączenie mitologi greckiej z rzymską okazało się genialnym pomysłem. 







                                                                                
Liczę, że kwiecień był u was tak udany, jak u mnie, Koniecznie napiszcie mi co wy przeczytaliście, lub po prostu podlinkujcie mi wasze podsumowanie. 

Pozdrawiam! 


4 komentarze :

  1. Prawdodziejka niesamowicie mnie ciekawi i na pewno prędzej czy później przeczytam, jeśli zaś chodzi o Dwór Cierni i Róż to chyba zacznę na nowo, bo mam wrażenie, że coś mnie ominęło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdodziejke polecam z całego serca, a co do dworu, to jest to specyficzna książka i niestety nie każdemu się podoba. Moja koleżanka zobaczyła w niej więcej wad, niż zalet, a u mnie było kompletnie inaczej :D

      Usuń
  2. Ja się Prawdodziejka nie zachwyciłam, ale na drugi tom czekam, bo słyszałam, że jest lepszy :) ACOTAR też już czytałam, a za Diabolike muszę się wziąć, bo już czeka na mojej półce! Rick jest świetny, bardzo lubię jego książki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też słyszałam że drugi tom jest lepszy, więc nie mogę się doczekać czytania :D A co do Ricka, to się zgadzam, genialny autor <3

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka