czwartek, 25 maja 2017

TAG KSIĄŻKOWY


Witajcie po raz kolejny! Dziś zdecydowałam się wykonać tag dzięki któremu poznacie lepiej mnie i mój czytelniczy gust. Bez dłuższych wstępów zapraszam do czytania :D




1. Jaki gatunek książek najczęściej wybierasz?
Najczęściej sięgam po fantasy i young adult. Te dwa gatunki idealnie wpasowują się w moje klimaty. Wbrew wszystkiemu bardzo lubię książki, w których pojawia się trójkąt miłosny. Wiem, że niektórzy mają już dosyć tego motywu, ale do mnie on nadal przemawia


2. Która postać książkowa jest najbardziej podobna do Ciebie lub którą chciałabyś być?
To pytanie jest trudne. Nie mam zielonego pojęcia która postać z książki mnie przypomina, ale też nie potrafię powiedzieć którą postacią chciałabym być. Jeśli macie jakiś pomysł, kogo wam przypominam to koniecznie napiszcie! 




3. Jaką książkę dałabyś koniecznie swojemu dziecku do przeczytania?
Zdecydowanie serię "Diabelskie Maszyny". Kocham ją całym sercem i nie wyobrażam sobie opcji by  moje dziecko by jej nie przeczytało. 


4. Wolisz książki w wersji papierowej, e-booki czy audiobooki?
Miałam okres gdy czytałam tylko e-booki, stąd też moja kolekcja książek na półce nie jest zbyt wielka, ale jakiś rok temu przerzuciłam się z powrotem na wersje papierowe i muszę powiedzieć, że był to strzał w dziesiątkę, Kocham trzymać książkę w ręce czy ustawić, apotem podziwiać na półce, 











5. Jaka książka zrobiła na Tobie największe wrażenie?
Największe wrażenie zrobiła na mnie książka pt. "Ślady małych stóp na piasku". Książkę czytałam kilka razy i to dosyć dawno temu, ale pamiętam że za każdym razem kończyłam ją z płaczem.  Książka to kompletnie nie moje klimaty i nie pamiętam czemu się za nią zabrałam,  ale wiem jedno- było warto. 


6. Jaka książka nie zrobiła na Tobie dobrego wrażenia?  
Cala seria "Pamiętniki Wampirów". Serial kocham, niestety książki, na których podstawie powstał, kompletnie nie przypadły mi do gustu. 

7. Czytasz jedną książkę od początku do końca czy zaczynasz kilka książek na raz?
Zawsze tylko jedną na raz. Nie potrafię się skupić na kilku książkach w tym samym czasie. 

8. Częściej czytasz wypożyczone książki czy raczej preferujesz własny zakup?
Preferuję własny zakup, ponieważ uwielbiam zapełniać regał w pokoju

9. Jaką jedną książkę powinien przeczytać każdy, niezależnie od swoich zainteresowań?
Myślę, że Złodziejkę książek. W książce poruszono na prawdę wiele trudnych tematów, z którymi każdy powinien się zapoznać














10. Czy oceniasz książkę po okładce?
Choć nie powinnam, robię to nieustannie :( Po prostu już tak mam, zę większą ochotą sięgam po książkę w ładnym wydaniu. 

11. Czy ulegasz promocjom cenowym na książki? Jeżeli tak to jaka była największa ilość książek, którą kupiłaś w promocji?
No oczywiście! Kto nie ulega? Największa ilość to były chyba 4 książki, więc nie specjalnie dużo. 

12. O jakiej książce marzysz, choć póki co nie możesz jej mieć?
Muszę wybrać tylko jedną? Moja lista nie ma końca hahah

13. Ile książek liczy Twoja biblioteczka i jak przechowujesz swoje zbiory? 
Na razie liczy nie wiele, bo tylko 51 książek, ale regał szybko się zapełnia. 

14. Co najpierw: książka czy ekranizacja? 
Zdecydowanie książka. Choć marzę by obejrzeć film "Więzień labiryntu", nie zrobię tego dopóki nie przeczytam książki, 

15. Co teraz czytasz? 
Staram się skończyć "Zakazane życzenie", ale niestety brakuje mi  czasu :(

                                         ___________________________
                                              Mam nadzieję że odpowiedzi się spodobały :)
                                                                          Całuski!

5 komentarzy :

  1. Fajnie dowiadywać się o kimś czegoś nowego :D Ja niestety też mam mało książek około 50, a i tak nie mam gdzie je wciskać.

    Pozdrawiam:
    adventureinthelibrary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedyś się dorobimy całej biblioteki, zobaczysz! :D

      Usuń
  2. U mnie kilka tysięcy książek , własnych . Większość przeczytanych. Chciałbym mieć jeszcze trochę książek. Pięćdziesiąt książek to także dużo. Miło czytać ,że czytanie nadal sprawia wielu ludziom przyjemność

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy tag, fajnie dowiedzieć się czegoś więcej :) Chyba robiłam ten sam, jako mój pierwszy post na blogu haha :D

    http://mala-czytelniczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten post :D Bardzo zainteresowałaś mnie tą książką "Ślady małych stóp na piasku". Może przy okazji się za nią zabiorę <3

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka