środa, 27 grudnia 2017

Krótko o "Conviction" | Corinne Michaels


Pierwsza część podobała mi się bardzo, wręcz nie mogłam doczekać się następnej i dlatego gdy udało mi się ją dorwać od razu zaczęłam czytać. Nie ma co mi się dziwić, bo "Consolation" zakończyło się w takim momencie, że bez kontynuacji nie mogłam się obejść. 

Natalie zaczyna układać sobie życie z Liamem. Pogodziła się ze śmiercią męża i jest gotowa zacząć od nowa. Nowy mężczyzna w życiu dobrze dogaduje się z jej córką, wręcz traktuje ją jak własną. Wszystko wydaje się być na właściwym torze. Niestety szczęście zakłóca przeszłość, która puka do drzwi kobiety. Okazuje się, że jej zmarły mąż jest bardziej żywy niż by się wydawało. Co robić? Zaufać dawnej miłości czy tej nowej? Kogo wybierze Natalie? Jak ma prowadzić szczęśliwe życie, skoro co chwilę coś jej w tym przeszkadza?

Corinne Michaels po raz kolejny przelała na papier całą masę emocji. Tym razem jednak nie odczuwałam ich tak mocno, tak intensywnie. Jedyne co na prawdę czułam czytając to ciekawość. Chciałam wiedzieć kogo wybierze i chyba na tym skupiały się cały czas moje myśli. Były momenty, w których irytujące zachowania bohaterów wyprowadzały mnie z równowagi i były też takie, w których z całego serca współczułam im tego, że muszą dokonywać takich wyborów. 

Autorka ma bardzo lekkie pióro. Jej książki czyta się łatwo, bez żadnych problemów. Nie musimy skupiać się co chwile na jakiś przydługawych opisach, bo ich po prostu nie ma. Są za to dialogi i rozterki miłosne, mnóstwo rozterek miłosnych. W książce panuje także swoiste napięcie, które wraz z podejmowanymi przez Natalie decyzjami wzrasta i potęguje ciekawość czytelnika. Aaron czy Liam? Liam czy Aaron? A może żaden? Kto wie. 

Książka ma jednak pewną wadę, ale nie jakąś bardzo kującą w oczy. Dokładnie chodzi mi o to, ze momentami bywała za słodka, a szczególnie w chwili finału. Wiem, że dałoby się tego uniknąć, przez co pozycja ta stałaby się czymś więcej niż tylko cukierkowym romansem.  

"Conviction" to dobra książka, która w raz z "Consolation" tworzy ciekawą historię miłosną, w sam raz na jakieś leniwe popołudnie. Polecam fanom romansów, powinno wam się spodobać. 






5 komentarzy :

  1. No wlasnie muszę się w końcu skusić, bo każdy poleca, a ja jeszcze nie czytałam.
    pozdrawiam
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka dni temu skończyłam "Consolation", a dzisiaj chcę zacząć drugi tom :D Jestem ciekawa, czy spodoba mi się tak bardzo jak pierwszy, czy może nie ;P

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa propozycja, nie należę do fanek romansów, ale zdarza mi się czytać ja dla relaksu.
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje zdjęcia, blog naprawdę świetny, estetyczny, lubię tu przebywać :) a co książki, to pierwsza część czeka u mnie na półce, mam nadzieję, że spodoba mi się tak jak Tobie, bo wszyscy jak na razie ją chwalą :)

    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. If you're attempting to lose pounds then you absolutely need to start using this totally brand new custom keto meal plan.

    To design this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and cooks have united to develop keto meal plans that are effective, painless, economically-efficient, and satisfying.

    Since their launch in 2019, 100's of individuals have already completely transformed their body and health with the benefits a good keto meal plan can give.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones provided by the keto meal plan.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka